من جاریم گرفت پسر شد ولی بازم اعتقاد ندارم اصن بنظرم نود و نه درصدش خداس ی درصد کار بنده دخیله
نه
من اطرافم هرکی دیدم با رژیم ب نتیجه دلخواهش رسیده
والا مادرشوهر من که تا 40روز بعد حاملگی هم قبول داره هرچی میگم اون نطفه بسته شده دیگه باز میگه نه تا چهل روز فهمیدی سریع مثلا مغز کاهو و نمیدونم چیو چی بخور دختر بشه
نه فقط خدا رو قبول دارم
ن .فقط بایدخدابخواد
والامن هیچ کاری نکردم خداازدوتاش هم بهم دادمن میگم خداهرچی خودش بخواد
درسته که خدا میده ولی یک اندازه هایی دست ما هم هستش
من خودم دختر دارم ولی میگم آره رژیم غذایی تا یک حدودی درسته
نه عموی من رژیم پسرزایی گرفت دختر شد دومی بیخیال بود میگفت دختر شد من اعتقادم به خدا بیشتره هرچی خدا بخواد همون میشه
نه تغذیه ده درصد کار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.