۴ پاسخ

آزاد سازی بزن و اقدام کن
همه چیز در بهترین حالت ممکنه
ضخامت اندومتر هم 8 که خوبه
کیست و میوم هم نداری
انشالله بارداری این ماه

نه کیست داری نه چیز دیگه تخمک بارور داری اقدام کن

خدایا شکر سونوت عالی

فولیکول خوب داری اقدام کن و ازاد سازی بزن

سوال های مرتبط

مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان پناهم مامان پناهم هفته بیست‌ویکم بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری