۶ پاسخ

شیر مادر میخوره به پروتئین گاوی هم آلرژی داره

تا الرژی هست همینه بچه های الرژی همینن فقط راهش زینکه

والا دختر من‌همه چی میخوره ولی ریزه بازم

عزیزم زیرنظردکترباش که براش کلسیم زینک هرچی که لازمه بنویسه

دکتر تغذیه ببر خیلی کمه وزنش

دختر من قدش خوبه از نمودار بالاعه ولی وزنش کمه میخوام از شیر بگیرمش شیرخودمو میخوره غذا کم میخوره

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی