۳ پاسخ

رفلاکس‌داره

بخاطر رفلاکسه حتما حتما به پهلو بخوابونش شیر دادنی حتما شیب دار نگه دارش سرش بالاباشه تنش پایین ک شیر برنگرده بالا شیرم میدی هرچند دیقه اروغشو بگیر بعد ادامه شیرو بده بهش

زیاد شیر خورده بود؟
رفلاکس داره؟

سوال های مرتبط