عزیزم بچه یکی از آشناهام انقدر از ۲ سالگی شیر کاکائو میخورده الان ۱۰ سالشه دور از جون پسرت انسولین میزنه انقدر قندش بالاس بچه، نده بهش خیلی قند داره شیر کاکائو و اینا
ضررداره چرابهش میدی عزیزم اونکه متوجه نیست شماکه مادری باید بدونی اینانباید بدی اگرم میدی خیلی کم کاکا کم خونی میاره
کاکائو کلا باید کنترل شده بدین شیر ساده باید بخورن بچها کاکائو تمام خاصیت شیر رو ازبین میبره و انگار داریم بهش ضرر میزنیم تا بخایم کلسیم بهش بدیم
کار خوبی کردین
کاکائو چون کافئین داره خیلی مضره
هم بچه رو بدخواب میکنه هم خیلی پرانرژی
کاکائو کم خونی میاره عزیزم نده بهش
کیک و شیر ساده بهش بده
کاکائو خیلی خیلی مضره
کاکائو خیلی کم خونی می یاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.