۸ پاسخ

منکه تاالان بدون پوشک نزاشتمش ولی مرتب میشورمش وپودرمیزنم وپماد اگه لازم باشه

من بیشتر صبا باز میذارمش در حد ۳ ساعت اینا بقیه روزم در حد نیم ساعت ۱ ساعت نهایتش

من دوست پسر فضول دارم نمیتونم باز بزارم هر3ساعت تعویض ومیشورمش هربار

بدون پوشک نمیزارمش ولی هربار پوشک میخوام عوض کنم میشورمش

بعد هر بار تعویض،میشورمش و درحد ۵ تا ۱۰دقیقه باز میذارمش

من قصدم صرفه جویی در مصرف پوشکه، اگه شما فقط برای هواخوری میخوای باز بزاریش روزی دو سه بار هر بار نیم ساعت تا یک ساعت شلوار پاش کن زیرشم تشک پلاستیکی بنداز کافیه

اقریبا یک هفته ست دارم سعی میکنم کل روز باز باشه، ۴،۵ تا تشک لاستیکی دارم، دوتا هم مشمای قنداقه شلوار و شورت عینکی هم روزی ده تا بیشتر خیس میکنه، پی پی روزی یک بار داره و تایمی که حس میکنم ممکنه پی پی کنه پوشکش میکنم، شبا هم پوشکه

بین هر تعویض نیم ساعت باز میذارمش

سوال های مرتبط