۷ پاسخ

میگن خوب نیست زیاد باز بزاریم . چون بچه هرچی بزرگتر بشه متوجه اون حس راحتی بدون مای بیبی میشه بعد ک مای بیبی ببندیم تحملش براشون سخت میشه

شب که کلا باز میزارم روزها هم ۳ ساعت یا بیشتر

از وقتی هوا گرم شده روزو تا غروب بازش میزارم مگ تو این تایم برم جای گرمه حس میکنم ازیت میشن عرق میکنه

۲۰ دقیقه اینا

زیاد عادت ندادم چند دقیقه فقط

از ۱۲تا ۱۸عصر

شاید دو ساعت یا بیشتر

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی