من فعلا ایرانی استفاده میکنم آخه فرنگی عفونت میگیرم چندشم میشه 😭😭
من کلا ایرانی استفاده میکنم
من.چون خیلیییییییییییییی معذرت میخوام فرنگی رفتنی روده هام تنبلی میگیره کامل تخلیه نمیشه
به نظرم توالت ایرانی بزرگترین عذاب هزارتا مریضی داره
خداروشکر من کلا فرنگی اسفاده میکنم حتی برا مطب دکترم میرم برا خودم مسافرتی خریدم میبرم با خودم همه
من 🤗
من چندسال دیگه توالت ایرانی نمیتونم بشینم
من از اول بارداری فرنگی استفاده کردم راحته خیلی
من🥲😂
من از ۸هفته دارم فرنگی استفاده میکنم خیلی ام راحتم خداروشک انقدم خوبه
منم ایرانی استفاده میکنم زایمان کنم بخاطر بخیه مجبورم چندوقتی فرنگی استفاده کنم
من تاالان ایرانی
من
وقتی زایمان کنم اونم مجبوری از فرنگی استقاده میکنم خیلی سختمه
من همچنان ایرانی میرم
من تا ۱۲ هفته اینا استفاده میکردم دیگه بعدش ک خونریزی کردم ترسیدم و ی سیار خریدم دیگه همش استفاده میکنم خیلی خوبه
من از فرنگی خیلی بدم میومد ولی وقتی باردارشدم استفاده میکنم چون واقعا باشکم گنده نشستن سخته
ولی خب دوستم کلا ایرانی استفاده کزد ازاول تااخر
من اصلا از فرنگی نمیتونم استفاده کنم
من تا زمانی که بتونم استفاده میکنم چون خیلی سختمه فرنگی ولی از اواسط باید کم کم عادت کنم فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.