تجربتون از سزارین چیه؟پمپ درد داشتین؟شیرتون چقد بود؟

۴ پاسخ

خیلی خوب بود
تجربه ی شیرینی شد برام

پمپ درد نداشتم دردم خیلی زیاد بود
هر سه ساعت شیاف گذاشتم از روز دوم بهتر شد

سزارین راحته ،پمپ درد نیاز نیست اصلا،
من بعد اینکه مرخص شدم رفتم حموم شیرم قشنگ اومد قبلش خیلی خیلی کم و قطره ای بود

با شیاف قابل تحمل میشد-ولی دوتا دوتا هر سه ساعت میزاشتن

سوال های مرتبط