۸ پاسخ

دوز ازجون مگه عقلتونو از دست دادین اصلا پیس آرایشگر نرین واسه اینجور کارا خطرناکه

آرایشگاه جای اینکارا نیس ک عزیزم باید پزشک تزریق کنه

از جونتون سیر شدین تو آرایشگاه میخواین ژل بزنین اونم این قیمت معلومه آشغاله 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

تویه آرایشگاه اصلااااااااااااااا و تحت هیچ شرایطی نزن
فقط دکترررررر

فقط فرار کن

عزیزم اشغاله

براى لب من خواهرم زد ٩ تومن 😐 ١ سي سي

ژل برا کجا؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی