۱۱ پاسخ

چرا ۴ نفر؟

کسی ک این اسمو براش گذاشته پیش خودش چی فک کرده😂😂

وای من یه بار اسنپ گرفتم آقاهه اسمش حسین بود فامیلیش مظلوم 😅🤣

خوب گفتی🤣

گرگانی

وقتی بر سر اسم با خانمت به تفاهم نمیرسی😂

😄😄😄😄😄

🤣🤣🤣🤣

چه جالبه اسمش😂

🤣🤣

وای 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان سهیلم مامان سهیلم ۲ سالگی