خیابان سر خواجه برو کلی سیسمونی داره
من خودمم پیگیرم ولی سرخواجه روبه روی پاسارژ آفتاب 3میگن سیسمونی های خوبی و قیمت مناسبی داره
خیابان سر خواجه زیاد داره
خیابان خمینی پاساژ قدس چندتا سیسمونی فروشی داره
منتمام سیسمونی بچمو از آروین گرفتم جنساش واقعا مزخرف
اصلا راضی نبودم
بنظر من اروین اصلا نرو هم گرونه هم جنساش خوب نیست
نمیدونم افتاب چند بود ولی از داخل همون پاساژ گرفتم خوب بود
گمت نکنم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.