باید ببری پیش متخصص آزمایش بگیره بگه چیکار کنی
حتماااااااااااا اگه زردیش با دستگاه خوب نشد، آزمایش خون بده. پسر من به فاویسم زردی ۲ ماهه داشت، ازمایش خون هم داد ولی دکتر احمق فاویسم رو ننوشته بود، الکی گفت از شیر مادره. حالا بعد از دوسال پسرم باقالی خورد فهمیدیم فاویسم داره. خیلی بیچارگی کشیدیم تا خوب شد.
خیلی باید حواست باشه دختر من اول ۹ بود توجه نکردم به ۲۱ رسید ۴ روز طفلکبستری شد سوراخ سورراخ شد اخرم خودم مرخصش کردم بردمپیش یه دکترر دیگبا قرص و قطره اومد پایین 😢😢😢
شیر خشک و ترنجبین بده عالیه
دستگاه کرایه کن بیار خونه بزار داخلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.