۴ پاسخ

من ک بردم اتلیه یه تم ساده ام چیدم تو خونه دورهم با خانواده ها جشن گرفتیم عکسشم تو تاپیکام هست

تولدش مبارک😍تو یکسالگی بچها درکی از تولد و جشن ندارن علاوه بر اون صدای بلند هم اذیتشون میکنه و استرس میگیرن بهتره جشن کوچولو خونوادگی یا ی عکاسی خوب داشته باشین

منم میخااام

اتلیه تولدخانوادگی

سوال های مرتبط

مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته چهلم بارداری
مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آرِن🍃 مامان آرِن🍃 ۱ سالگی