جایی نرو چون ممکنه بهت تهمتی چیزی بزنه ولی اگر کتک کاری کار همیشگیشه ازش شکایت کن تا قانون پیگیری کنه
ن عزیز به نظرم هیچ جا نرو اگ درست میشه کنار بیا فردا هم باهاش آشتی کن الکی پدر و مادرتم ناراحت نکن
برو شکایت کن برو پزشک قانونی دستش بشکنه مرتیکه وحشی
ن نرو جایی
بشین خونه شکایت کن پزشک قانونی هم برو
درس عبرت بشه
اگه هم دیدی دوباره تکرار کرد بعد از پلیس و پزشک قانونی
دیگه جدی تر کن ماجرا رو
ساکت بمونی و هیچ کاری نکنی تا ابد میزنتت
اشتیاع میکنی بری خونه دوستت ک چی بشه فردامیتونه ادعاکنه بکه زنم فرارکرده.بایدبری شکایت کنی
ب مادر پدرت بگو بیان ببرنت و برو پزشکی قانونی نامه بگیر بزار درس عبرت بشه
ب پدر مادرت بگو بیان باهاش حرف بزنن تکلیفتو روشن کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.