۷ پاسخ

جایی نرو چون ممکنه بهت تهمتی چیزی بزنه ولی اگر کتک کاری کار همیشگیشه ازش شکایت کن تا قانون پیگیری کنه

ن عزیز به نظرم هیچ جا نرو اگ درست میشه کنار بیا فردا هم باهاش آشتی کن الکی پدر و مادرتم ناراحت نکن

برو شکایت کن برو پزشک قانونی دستش بشکنه مرتیکه وحشی

ن نرو جایی
بشین خونه شکایت کن پزشک قانونی هم برو
درس عبرت بشه
اگه هم دیدی دوباره تکرار کرد بعد از پلیس و پزشک قانونی
دیگه جدی تر کن ماجرا رو
ساکت بمونی و هیچ کاری نکنی تا ابد میزنتت

اشتیاع میکنی بری خونه دوستت ک چی بشه فردامیتونه ادعاکنه بکه زنم فرارکرده.بایدبری شکایت کنی

ب مادر پدرت بگو بیان ببرنت و برو پزشکی قانونی نامه بگیر بزار درس عبرت بشه

ب پدر مادرت بگو بیان باهاش حرف بزنن تکلیفتو روشن کنن

سوال های مرتبط