۶ پاسخ

تب نکرد ن ۲ون ۴ ماهگی یروزم فقط استا دادم هربچه هی فرق میکنه ولی حتما چربش کن و چیز سرد بزار

خییییلی واکسن سختیه ، من ۴ روز درگیر بودم، بردم واکسن زد تا رسیدم خونه پاراکید دادم هر ۴ ساعت روز اولو،روز دوم ۶ ساعت . پاهاش حتما قنداق کن چون خیلی درد داره تکون بده بیچاره میشی، من کمپرس سرد و گرم هم نذاشتم و چیزی ام نشد.تب هم مدام چک کن دختر من اصلا تب نکرد، لباس نازوک تنش کن دمای خونه ام متعادل باشه دیگه ، بخور هم داری روشن بذار

شب همون روز تب کرد همش پاشوییش کردم کهنه میزاشتم رو پا و شکمش مرتب تبش می‌گرفتم
لباس تنش نکردم خونه هم خیلی گرم نگه نداشتم ک‌تبش بالا بره استامینوفن هم مرتب میدادم

دختر من اصلا تب نکرد

تب نکردن
اما خیلی درد داشتن

فردا شبش تب کرد . شب و روز اول راحت بود همش خوابید

سوال های مرتبط

مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی