۳ پاسخ

مامانا بچه شما از موقع تولد اسهاله یا نه پسر من از موقع تولد اسهاله احتمال حساسیت داشته باشه نه

حساسیت ب پروتئین گاوی داره شاید علائم دیگه مثل اگزما استفراغ یا رگه ی خون تو مدفوعش نیست؟

دکتر پسر من شنبه که بردمش کپسول یوموگی داد که باز کنم و پودرشو داخل شیر حل کنم بهش بدم ....ًحجم اسهالش کم شده اما تعدادش هنوز همونه 😩😩😩

سوال های مرتبط