خانما من انقباض نامنظم دارم بچمم خیلی تکون میخوره

۱ پاسخ

برو بیمارستان
یکی از مامانا دردش نامنظم بوده 40 هفته
گفت امپول فشار زدن که منظم بشه

سوال های مرتبط