۳ پاسخ

شاید زیاد شیر میدی و یا رفلاکس داره

شاید تو دهنش نگه میداره بعد اونارو میده بیرون

یا زیادی شیر میخوره
یا رفلاکس معده داره دکتر نبردیش تاحالا

سوال های مرتبط