۱۸ پاسخ

عزیزم شیاف هورمونی برای یبوست نیست که استفاده کنی باید با دستور دکتر باشه برای یبوست شیاف گلیسیرین بزرگسالان باید بذاری توی بارداری هم بی خطره. من برای درمان یبوستم فقط شربت مگنی میلک نجاتم داد واقعا خوب شدم

قرص اهن ات رو با نظر پزشک مدلشو تغییر بده تاثیر داره
تغذیه ات هم دقت کن فقط الو و ... نیست
مایعات سبزیجات زیاد بخور

به نظر من از قرص اهنه
حتما عوضش کن
من از اول هیچ یبوست نداشتم تازه قبل مصرف قرص اهن یه مدت تو ویارام گرفته بودم
ولی از بعد مصرف ففول پرگننسی حالم اوکیه

مال من از ففوله
همه چی خوردم و امتحان کردم اثری نداره

برای من شربت لاکسی ژل و پودر پسیلیوم عالی بود
راحت شدم

به دکترت بگو قرص اهنتو عوض کنه

قرص آهن میخوری ؟ شاید از اونه
چون من دو روزه ففول میخورم یبوست شدم

شربت انجیر مایعات زیاد بخور

منم‌ مثل شما هستم عزیزم
شربت لاکسی ژل یا شربت آلو از داروخونه بگیر بخور

موسیلیوم بگیر عزیزم

سلام خوبین انجیر تو گلاب خیس کنید چند ساعت باشه بعد بخورید

زردآلو رسیده خیلی خوبه

یه معجون هست بهت میگم اینو درست کن صبح ناشتا بخور خیلی تاثیر داره
۵ تا الو بخارا با ۵ تا انجیر خشک با ۵قاشق روغن زیتون با یه لیوان آب بزار بپزه.. غلیظ که شد بردار .. روزی ۲ تا قاشق بخور

به نظر من هیچی به اندازه انجیر از شب قبل خیس خورده خوب نیست.من که واقعا واسم خوب بود

من سر بچه اولم همینطور یودم تا موقعی ک بدنیا اومو خوب شدم
الان دومی اینطوری نیستم

اگر مشکل دیابت ندارید شربت لاکتولوز بخورید

لواشک فقط همراه با کیوی

شیاف گلیسیرین استفاده کن

سوال های مرتبط