۶ پاسخ

برو بیمارستان هم ان اس تی میگیرن هم فشارتو بسنجن

اوخی ننه لباساشوووو عزیزم😍😍😍انشالله به سلامتی پسریو بغل کنی.

یه سر برو اوژانس زایشگاه چک کنن فشارتو

فشارت چک کن و حتما بنظرم به دمترت سر بزن

دکتر برو چکاپ شی شاید مسمومیت بارداری باشه

فشارت می‌ره بالا
تپش قلب هم میگیری
چون من ت این علایم تپش قلب هم میگیرم

فشارت چک کن یوقت مسمویت نباشه

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد