۵ پاسخ

دقیقا منم چند روزه اینجوریم

منم در روز همین حس رو دارم

برو دکتر
الکی اینجا نپرس
منم هی نمی‌رفتم
رفتم آن اس تی گرفت
با اینکه دیگه درد و انقلبلض ندااشتم ولی اونجا نشون میداد ک دارم و خطرناکه
و دارو دادن
نترس ولی انقباض چیز الکی نیست
ب من گفت خطر زایمان زودرسه

اره منم اون هفته اینجوری بودم واسه بچس ب دنده هات فشار میاره

شکم سفت میشه و نفست یه جورایی انگار میگیره و چند ثانیه بعد اوکی میشه؟ اگر بدون درد هست انقباضه کاذب هست خیلی وقته من دارم

سوال های مرتبط