دقیقا منم چند روزه اینجوریم
منم در روز همین حس رو دارم
برو دکتر
الکی اینجا نپرس
منم هی نمیرفتم
رفتم آن اس تی گرفت
با اینکه دیگه درد و انقلبلض ندااشتم ولی اونجا نشون میداد ک دارم و خطرناکه
و دارو دادن
نترس ولی انقباض چیز الکی نیست
ب من گفت خطر زایمان زودرسه
اره منم اون هفته اینجوری بودم واسه بچس ب دنده هات فشار میاره
شکم سفت میشه و نفست یه جورایی انگار میگیره و چند ثانیه بعد اوکی میشه؟ اگر بدون درد هست انقباضه کاذب هست خیلی وقته من دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.