۷ پاسخ

منم ولرم یکمی داغ هم برا پسرم هم الان برا دخترم میریزم تو فلاسک راحتم

من معمولا یه بطری اب داغ دارم یه بطری اب جوشیده سرد شده
باهم قاطی میکنم دمای متعادل به دست میارم
آب ولرم زود سرد میشه

ازداغی بیفته عزیزم خیلی جوش سردنمیشه

بله عزیزم.من میذارم به ۴۰درجه برسه بعد درشو میبندم.فلاسک اگه از این درجه دارا بگیری خیلی راحته درجشو راحت میتونی ببینی

من اب داغ رو سرد میکردم میریزم تو یه لیوان اب هم گذاشتم تو سماور رو اجاقی گذاشتم رو بخاری چون اینجا سرده بخاری روشنه وقتی درس میکنم یه درجه اب سرد یه درجه اب گرم میریزم

بله در حد دمای بدن بشخ

من ولرم میکردم میریختم داخل فلاسک

سوال های مرتبط