۲ پاسخ

من روز ۱۹ ازادسازی پریود شدم

من ماه اولیه که امپول میزنم
فردا تایم پریودمه
فک کنم پریود شم چون زیر دلم درد میگرفت و ول میکرد
بدنمم نفاخ شده بود
یه بار سقط داشتم میدونم علائم حاملگی چطوریه

سوال های مرتبط

مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری