کیا هنوز سوزش معده دارن وای خسته شدم

۵ پاسخ

فقط صبحا ناشتا فاموتیدین ۴۰بخورید عالیه اصلا دیگه ترش نمیکنید

واقعا خیلی حس بدی هست😵‍💫😬

منم همینطورم البته من خیلی ساله زخم معده شدید دارم،الانم ریفلاکس ها باعث شده زخم معدمو بسوزونه،رفتم پیش دکتر گوارشم که چند ساله تحت نظرم بهم نولپازا ۲۰ داد روزی دوتا اما گفت اگه با یدونه اوکی بودی دومی رو نخور که خدا وشکر با همون یدونه در روز خیلی بهتر شدم

من ، خیلی بده هر چیزی میخورم از بالا تا پایین میسوزه حتا آب😬

بعد از غذا آب بخور
وسط غذا آب نخور و دراز نکش
من این کارو میکنم خیلی بهترم

سوال های مرتبط

مامان بهار🩷 مامان بهار🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی