منننن
من از ماه سوم داشتم و دارم
من از اول سوزش معده داشتم دکتر بهم قرص پنتو داد صبح ناشتا و شب قبل خواب میخورم خداروشکر سوزش ندارم
من قرص جویدنی پپتی لاک میخورم بعد از ناهار و شام خیلی راضیم
من همچنان امروز شدید شده فکر میکردم هر چی به انتها برسیم بچه بره پایین کم بشه ولی نه...
فامتیدین بخور
خیلی بده من رفتم امپول انداسترون و فاموتیدین زدم بهتر شدم
من
دیشب نخوابیدم از سوزش
اسید تو گلوم بود😢☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.