کیا سوزش معده دارن😭

۸ پاسخ

منننن

من از ماه سوم داشتم و دارم

من از اول سوزش معده داشتم دکتر بهم قرص پنتو داد صبح ناشتا و شب قبل خواب میخورم خداروشکر سوزش ندارم

من قرص جویدنی پپتی لاک میخورم بعد از ناهار و شام خیلی راضیم

من همچنان امروز شدید شده فکر میکردم هر چی به انتها برسیم بچه بره پایین کم بشه ولی نه...

فامتیدین بخور

خیلی بده من رفتم امپول انداسترون و فاموتیدین زدم بهتر شدم

من
دیشب نخوابیدم از سوزش
اسید تو گلوم بود😢☹️

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد