کیا معده درد دارن و بچشون سفالیک یا بریچ؟

۹ پاسخ

وقتی بریچ بودمعده یکم اذیت میکردیاسوزش معده داشتم الان نه اینجورنیس بدترشده

منم اسیدمعده هلاکم کرده نصف شبی میپره بالاتودهنم اسیدمعده صبح زودهم دوباربالاآوردم اسیدمعده خیلی اذیتم فقط میخوام زایمون کنم راحت بشم

من دارم سفالیک از اول داشتم معده درد قرص میخورم

من سفالیکه وبشدت معده درد و ترش کردن دارم

امروز معده دردم خیلی شدید با تهوع بچم سفالیک

من الان میمیرم از درد بریچه فعلا

من از اول داشتم مشکل معده و اینا
الانم سفالیکه و پدرمو دراورده معدم از اول تالان

من دارم حالت تهوع هم دارم بچه سفالیکه

من دارم سفاله

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری