سفالیک هست
بچه منم خیلی فشار میاره به معدم
برا من همش ب مثانم ضربه میزنه
مال من همش طرفای ناف وپهلوهام هست گاهی هم پایین ناف طبیعی میشم یاسزارین؟
یعنی بچه منم با سره که دنده هام انگاری دارن خورد میشن؟
سفالیک فک کنم
خربزه ای چیه
واسه من خربزه ای میشه چند روزه نفس نمیتونم بکشم
برا من سفالیکه همش ضربه هاش تو معدمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.