کیا هنوزم اسید معده دارن بعداز زایمان

۵ پاسخ

من دارم چندسال

مامان نخود شما هنوز اذیت میشد

برای من که خوب شد

من بیشتر از ۵ساله رفلاکس شدید معده دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو بخور بهتره من یه روز نخورم شبش اسید معده م میشه عین قیر

یعنی این کوفتی بعد زایمان هم قرار نیس خوب بشه؟؟😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان بهار🩷 مامان بهار🩷 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد