۸ پاسخ

خیلی مراعات خورد و خوراکت رو کن. اول از همه ببخشید ولی چیزایی بخور که مدفوعت بیاد، الوبخارایی ، انجیری چیزی… خیلی تاثیر داره. هر موقع هم خواستی غذا بخوری کم بخور ولی وعده های زیاد، بلافاصله دراز نکش یکم بهش زمان بده. من تربچه و فلفل دلمه هم خوردم همراه غذا باعث شد کمتر شه. اینا تجربه های من بود

طاقت بیار عزیزم سه هفته دیگه مونده🥹🥹

پنتو پرازول 20میخورم

شربت آلومینیوم هم خوبه ها

من یه شربت گرفتن همون لحظه خوب میشم😁😁

یادش بخیر منم همینطور بودم میگفتم پس کی تموم میشه الان که دخترم به دنیا اومده دلم برای بارداریم تنگ شد واقعا راحت تر از بگه داری بود😂😂😂😂😂ولی من سوزش معده داشتم فاموتیدین میخوردم یا آب ولرم،همیشه ام نشسته میخوابیدم،

به من یه شربت داده بود دکترم خیلی خوب بود بعد از غذا میخوردم تازه عرق کاسنیم خیلی خوبه

وای منم😭

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی