خیلی مراعات خورد و خوراکت رو کن. اول از همه ببخشید ولی چیزایی بخور که مدفوعت بیاد، الوبخارایی ، انجیری چیزی… خیلی تاثیر داره. هر موقع هم خواستی غذا بخوری کم بخور ولی وعده های زیاد، بلافاصله دراز نکش یکم بهش زمان بده. من تربچه و فلفل دلمه هم خوردم همراه غذا باعث شد کمتر شه. اینا تجربه های من بود
طاقت بیار عزیزم سه هفته دیگه مونده🥹🥹
پنتو پرازول 20میخورم
شربت آلومینیوم هم خوبه ها
من یه شربت گرفتن همون لحظه خوب میشم😁😁
یادش بخیر منم همینطور بودم میگفتم پس کی تموم میشه الان که دخترم به دنیا اومده دلم برای بارداریم تنگ شد واقعا راحت تر از بگه داری بود😂😂😂😂😂ولی من سوزش معده داشتم فاموتیدین میخوردم یا آب ولرم،همیشه ام نشسته میخوابیدم،
به من یه شربت داده بود دکترم خیلی خوب بود بعد از غذا میخوردم تازه عرق کاسنیم خیلی خوبه
وای منم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.