۴ پاسخ

‎صبح ها ناشتا پنتوپرازول ۲۰ میتونی
‎بخوری

فاموتیدین ۴۰ بخور،ی دونه هل مثل ادامس بجو زود خوب میشی

منم دیروز مثل شما بودم واای ک چقد سخته
لانزوپرازول خوردم
شربت ادی ژلم بد خوبه

‎عزیزم شربت ادی زل بگیرر

سوال های مرتبط

مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی