۹ پاسخ

منم خیلی سوزش دارم خصوصا ته گلوم تا پایین😩اما هیچی نمیخورم فقط شبا دوتا بالش زیر سرم میزارم که اسید معده بالا نیاد اینجوری بهتره حالم نباید بزاری گرسنت بشه وقتی گرسنه بشی اینجوری میشی

شربت میخورم

فاموتیدین خیلی خوبه

خودتو ببند ب عزق نعنا. اب رو اتیشه

من فاموتیدین ۴۰برام مثل آب رو آتیشه

سلام داروی لاکسی ژل عالیه هم برای سوزش هم برای یبوست

من قرص پنتوپرازول ناشتامیخورم
اگ دیدم تای ساعت باز ادامه داره ی فاموتیدین هم میخورم

تحمل خواهررررر تحمل

شربت آدی ژل میخورم

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی