منم خیلی سوزش دارم خصوصا ته گلوم تا پایین😩اما هیچی نمیخورم فقط شبا دوتا بالش زیر سرم میزارم که اسید معده بالا نیاد اینجوری بهتره حالم نباید بزاری گرسنت بشه وقتی گرسنه بشی اینجوری میشی
شربت میخورم
فاموتیدین خیلی خوبه
خودتو ببند ب عزق نعنا. اب رو اتیشه
من فاموتیدین ۴۰برام مثل آب رو آتیشه
سلام داروی لاکسی ژل عالیه هم برای سوزش هم برای یبوست
من قرص پنتوپرازول ناشتامیخورم
اگ دیدم تای ساعت باز ادامه داره ی فاموتیدین هم میخورم
تحمل خواهررررر تحمل
شربت آدی ژل میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.