شربت منیزیم هیدروکساید بخور. آب زیاد بخور. تغذیه رو هم رعایت کن
فاموتیدین میخورم خوبه برام
منم دارم فقط شبا اذيت ميشم تقريبا نيم ساعت بخابم يكم ماست ميخورم بهتر ميشم
بمن دكتر شربت المينيوم داد ي قاشق مربا خوري ميخورم وقتي بشدت ميسوزم
منم همینم
منکه فقط کاهو میخورم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.