برای سوزش معده و دردش چیکار کنم دارم میمیرم 😭😭

۵ پاسخ

شربت منیزیم هیدروکساید بخور. آب زیاد بخور. تغذیه رو هم رعایت کن

فاموتیدین میخورم خوبه برام

منم دارم فقط شبا اذيت ميشم تقريبا نيم ساعت بخابم يكم ماست ميخورم بهتر ميشم
بمن دكتر شربت المينيوم داد ي قاشق مربا خوري ميخورم وقتي بشدت ميسوزم

منم همینم

منکه فقط کاهو میخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی