۹ پاسخ

فاموتیدین بخور ی ربعه سوزش معدت اوکی میشه

دکتر برای من نیم ساعت قبل نهار فاموتادین نوشت راحت شدم

من صبح ناشتا پنتوپرازول ۲۰ میخورم
ولی در کل سیب هندوانه و آدامس دارچینی هم خوبه

من ک الان بالا آوردم 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

برای منم هست فاموتدین۲۰بخور

شربت آدی ژل بخور خیلی خوبه

دکتر من گفت ۳ ماهه اخر مشکلات معده رایجه و داروهای معده آزاد
باز مشورت کن با پزشکت یا پزشک انلاین یا پزشک داروخونه ببین چی بهتره برات

برا من پنتوپرانول٢٠ تجويز كرد
ولي سر خود كاري نكن

منم اونجوری شدم دارم میمیرم بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی