۱۵ پاسخ

منم۳۲هفته اینطوری شدم ولی دکترم‌ نامه داذگف دردکشیدن ضررش ازدرست کردن دندون بیشتره رفتم عصب کشی کردم

پماد عصاره میخک از داروخونه بگیر یکم رو دستمال کاغذی بزن بزار رو دندونت عااالیه من با یه بار خوب شد فقط مراقب باش نخوریش

میخک بزارروی دندونت

منم دندون درد داستم 7ماهگی واسم دریت کرد گفت فقط عکس نمیگیرم بعداز زایمانت بیا تا کامل برات درستش کنم تاالانم دیگه درد نیومد

نشاسته بزار خیلی خوبه برای عفونت

سیر رو یکم‌گرمش کن سرش رو بردار بعد بزار روی دندونت

😩😩آخ نگو از دندون. بالا پایین از سمت راست. بالا پایین از سمت چپ شکسته😢غذا نمیتونم بخورم رسیده ب عصب
با دندون جلویی غذا میخوردم ک حالا اونا هم درد میکنن
😩حس میکنم همه ی دندون هام دارن از جاشون در میان

اموکسی بخورمنم حالم بد بود اموکسی و استامینوفن میخورم

سلام عزیزم بابونه شیرازی هم امتحان کردی؟

نمک و ارد واب و قاطی کن خیلی کم باشه بعد مثل خمیر نونوایی باشه دو بار تو روز بزار یا دوروز پشت هم بزار درد و اینا رو میکشه خیلی بدمزس ولی خیلی تاثیر داره

ژل بی حسی بگیر بزن منم داشتم میزدم زدم ولی آب دهنم قورت ندادم ولی یکم ساکت میشد

چرا کاری نمی کنند؟ الان که می تونی بری انجام بدی

دندون پزشکی نرفتی
منم همینجورم رفتم دکتر دیشب برام پانسمان کرد
تا بعذ بارداری

عزیزوم سخته واقعا برو دکتر شاید راهی چیزی باشه

سلام یکم سرکه سیب با آب مخلوط کن بزن جای دهنتون میگن خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی