۹ پاسخ

برو دکترت

بخاطر وزن هست و اومده پایین فشار میاره...موقع خواب یا دراز کشیدی بالش بزار وسط پاهات که یکم لگن هات فاصله داشته باشن درد نگیری و نینی اذیت نشه

منکه از الآن درد واژن دارم با اینکه جفتم پایین نیس بچه همش پایینه خیلی اذیتم کی میاد بالا

منم همینطوریم مخصوصا وقتی میخام پاشم یا پهلو‌به پهلوشم🥲تا یکشنبه ام باید صبرکنم تا دکترم بیاد

درد واژن مشکلی نداره عزیزم هفتت بالاس رو واژن فشارمیات

من الان همینجوریم راه میرم دراز می کشم یکم پاهام باز میشه دستشویی میشینم وحشتناک درد گیره و ادامه دار تیر میکشه

با دکترت حتما مشورت کن عزیزم

منم همینجوری ام از ۳۲ هفته تقریبا شروع شده تا خوده حالا ….انقد درد دارم رفتم سونو واژینال و سونو شکمی
گفت طول سرویکس ۴۰ دهانه رحم بسته هیچی نیس فقط چون داره وزن میره فشار زیادی وارد میکنه

ای خدا کی این دردا تموم میشه ای خدا کی این نگرانیا تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ ماهگی