۱ پاسخ

نه عزیزم هر چیزی ک درد داره خطرناک نیست .ولی حتما پی گیری کن من دیروز رگ کمرم گرفت دردهای شدید واژن و کشاله ران داشتم .ولی خوشبختانه حرکتش حس میکردم ...امروز مراقبت بهداشت داشتم اکو گرفت و معاینه گفت زیر پستم دوتا انقباض کوتاه حس کردم .برو دکتر... رکتر معاینه کرد .گفت خیلی زودتر از ۴۰ هفته زایمان میکنی .احتمالا تا دوهفته دیگه ..حواست ب اقباضات و دردات باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی