۴ پاسخ

منم کمردرد پرودی دارم زیرشکمم یکم دردمیکنه ولی به درد زایمان نمیخوره

منم دارم رفتم دکتررفتم سونو میگن وقت زایمانت نیس ولی هرساعت یاهرنیم ساعت فشارمیادبرام دردپریودی دارم

عزیزم منم همینم
امروز از دکترم پرسیدم گفت ماه درداته جای نگرانی نیست
ولی شمام به پزشکتون بگین حتما چون تشخیص هر پزشک متفاوته
ممکنه براتون امپول ریه و درد بنویسن
برا من ماما گفت ممکنه بنویسه ولی خود دکتر گفتن نیازی نیست همه چی اوکیه
طبیعیه این دردا چون نزدیک میشی به زمان زایمان

منم همینجوریم

سوال های مرتبط