۱۷ پاسخ

عزیزم من تجربه شخصی مو میگم، سیر نصف کن تو گوش که درد داره بزار، نصفشم خورد کن بزار رو دندونت، ولی هر 3 ساعت با آب نمک بشور عفونتش خوب میشه

تو ۳ ماهه وسط مجازه جوری که دکترم بهم گفته ،

شما که قبلا هم رفتی دندون درست کردی میدونی مراحلش چجوریه خب برو با دکترت مشورت کن دیگه

آره عزیزم برو درست کنه دندون پزشک

برو دندون پزشکی مخصوص باردارا
من سر دخترم ی دندون کشیدم

من اخر ماه پنج انجام دادم هم دکترم هم دندونپزشک گفتن مشکلی نداره

من گوشم رو با آدامس کوهی دود کردم خیلی بهتر شدم روی دندونم هم آدامس کوهی گذاشت فکر کنم عفونت رو کشید خداراشکر بهتر شدم

تو هفته شما مشکلی نیست برید دکتر نامه میده بعد برید درست کنید

من تو سه ماهه دوم ی دندون عصب کشی کردم
فقط بدون عکس
تو سه ماهه وسط مجازه

اره عزیزم برو دکتر برات درست میکنن ، من خودم یدونه عصب کشی کردم یه دندونمم کشیدم دکترم گفت اصلا ایرادی نداره

اگه سوراخه من اینکارومیکنم سیرروروگازمیپزم میزارم داخل دندونم آب روی آتیشه
اگه دکترت نامه بده بله درست میکنن

اره برو دکتر درستش میکنه واست
اگه عفونت داشته باشه قبلش انتی بیوتیک میده عفونتش خشک شه ، بعدش‌ درستش میکنه واست
اینجوری درد بکشی واسه دخترت هم بده

من تا پریشب دندون درد داشتم رفتم دکتر سرم زدن اروم شدم

بله برو دکتر درست میکنه

کمی زاج و سرکه سفید و نمک و اب قاطی کن بزا تو دمای محیط و دهنتو باهاش بشور خیلی تاثییر داره

نه عزیزم نمیشه برو دکتر واسن مسکن میزنن

ببر دکتر نشون بده خب

سوال های مرتبط