بچه‌ها من پریود شدم ولی چرا حالت تهوع دارم؟! 😐

۴ پاسخ

واییی منم خیلی شدید طوری که از هر دوباری که تهوع بگیرم یه بارشو بالا میارم

منم الان که پریود حالت تهوع دارم😐

تو پریودی هم تهوع داریم

هر حالت تهوع ای نشونه بارداری نیس

سوال های مرتبط

مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری