۱۲ پاسخ

عزیزم به زمان بندی خدا اعتماد کن

انشاءالله به زودی دامنتون سبز میشه امیدتون به خدا باشه🙏

اخه سنی نداری ک غصه بخوری عزیزم ان شالله به زودی زود مامان بشی

همدردیم عزیزم کاش خدا یه نگاه هم به ماها بکنه 🥹🥺

ایشالا به حق این شب های عزیزتا سال بعدتوهم همین موقع بیایی وپیام بزاری که منم نینی موبغل کردم من شبنه عمل میشم به لطف وامیدخدا همتون رودعامیکنم گلمـ

ببین منم خودمو مثل تو غصه میدادم پنج ساله سر خونه زندگیمم .‌ دوتا سقط داشتم . اول ها خیلی سختم بود ولی الان نه. خدا بخواد بده میده مطمعن باش

نمیدونم چرا خدامارو نمیبینه 🙃تو همین گهواره بارها ادمایی رو دیدم ک ناخاسته باردار شدن و نمیخاستن بچرو و امݓال ما التماس میکنیم داشته باشیمش
همه میگن صبر اما اخه تا کی صبر

منم امشب خیلی گریه کردم شاید هنوز وقتش نشده🥺💔

عزیزم تو که سنی نداری چرا اینقدر پیگیری 🥺
به نظرم بیخیال باش هزموقع گرفت بگیره سنی نداری که 🥺

انشاالله به همین زودیا خبر خوشحالی رو میشنوید🥰

همدردیم😭💔💔

عزیزه دلم اصلاا بهش فکر نکن چنوقته‌اقدامی

سوال های مرتبط