۹ پاسخ

منم امروزپریودشدم وحتی نرسیدم یه بیبی چک بزنم

من چهار روز مونده تا موعدم هنوز زوده عزیزم

حالا جالب میدونی چیه
برا خیلیا خشک میشه هاله کاذب میفته
واسه من اونم نیفتاد 😐😑

🤒🤒🤒😣😣😣🫂🫂

برای منم ۵ روز مونده به موعود

زدی؟😑😂😂
منم چشمام ندید
تو هم مث من ۵ روز مونده نه؟
بیا صبر کنیم 🫠

منفیه خب ایشالا ماه بعد نتیجه میگیری نگران نباش

منفی عزیزم

هاله نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته هشتم بارداری
مامان dela مامان dela هفته نهم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری