رفتم سونوگرافی گفت بچت دختره وخداروشکر سالمه

۵ پاسخ

مبارک باشه قدمش پر خیر و برکت به قول مادرم خدا دوست دوران پیری رو بهت عطا کرده😍

چند هفته هستی،؟؟؟دختره قند خونه ،خدا رو شکر میکنم بخاطر دخترم

چقدر خوشحال شدی دختره😍

مبارکتون باشه عزیزم قدمش پر خیر و برکت

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط