جای واکسن دخترم چرا اینجوری شده 🥲🥲🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

طبیعیه عزیزم فقط اصلا دست نزن بهش

جیران چرا جواب منو ندادی ؟؟
سایتی که برا نازلی رو تختی خریدی رو‌یادته؟؟

دست نزن خودش خالی میشه خوب میشه

واسه پسرم بدتره این بازم خوبه میگن مشکلی نیست

دختر من چرا همچی چیزی نداره؟ اینو کی زدن؟

ای ننه گوشوارشو

واکسن چندماهکی

طبیعیه عزیزم

گوشاشو سوراخ كردي اذيت نشد؟

طبیعیه دست نزنی

همشون اينجوري ميشن چرك ميكنه بعد ميتركه و خوب ميشه فقط دست بهش نزن و چيزي هم بهش نمال طبيعيه

سوال های مرتبط