۵ پاسخ

عفونت میکنه خودش سرباز میکنه خشک میشه ممکنه دوسه باز اینجوری بشه دست نزن کاملا طبعیه.
اینجوری ک میشه یعنی واکسن توی بدن خوب عمل کرده

نشور کونشو یه مدت اب نزن بدنش بچه من اصلا اینجور نشد

دستش نزن چیزی هم بهش نزن خودش خوب میشه

برای همه بچه ها همینجور میشه نگران نباش
الان رو بازو خودت وباقیه نگاه کنی جاش هست

واکسنی که تو بیمارستان زدن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی