عفونت میکنه خودش سرباز میکنه خشک میشه ممکنه دوسه باز اینجوری بشه دست نزن کاملا طبعیه.
اینجوری ک میشه یعنی واکسن توی بدن خوب عمل کرده
نشور کونشو یه مدت اب نزن بدنش بچه من اصلا اینجور نشد
دستش نزن چیزی هم بهش نزن خودش خوب میشه
برای همه بچه ها همینجور میشه نگران نباش
الان رو بازو خودت وباقیه نگاه کنی جاش هست
واکسنی که تو بیمارستان زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.