اصلا دست نزن احتمال داره بیشتر هم بشه. برا پسر من خیییلی باد کرده بود کلی چرک تو این دو یه روز از دستش اومد بیرون الانم داره خوب میشه. بردم دکتر گفت اصلا دست نزن وقتی چرکش اومد بیرون فقط دستمال روش بذار خشک نگهش دار. من دستمالم نذاشتم لباساش از دستمال تمیزتر بود چند بار لباس عوض کردم براش الان چرک روش رفته داره بسته میشه.
دست نزنید خودش خشک میشه
اروم پوست اول بردار چرک دربیار
طبیعیه
عادیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.