مامانا چرا جای واکسن پسرم اینجوری شده؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اصلا دست نزن احتمال داره بیشتر هم بشه. برا پسر من خیییلی باد کرده بود کلی چرک تو این دو یه روز از دستش اومد بیرون الانم داره خوب میشه. بردم دکتر گفت اصلا دست نزن وقتی چرکش اومد بیرون فقط دستمال روش بذار خشک نگهش دار. من دستمالم نذاشتم لباساش از دستمال تمیزتر بود چند بار لباس عوض کردم براش الان چرک روش رفته داره بسته میشه.

دست نزنید خودش خشک میشه

اروم پوست اول بردار چرک دربیار

طبیعیه

عادیع

سوال های مرتبط

مامان معجزه💙🧿 مامان معجزه💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی