جای واکسن پسرم چرا اینجوری شده

تصویر
۷ پاسخ

دکتر به من گفت بهش دست نزن خودش خالی میشه.خالی که شد روش خشک شد و بعد چند روز خشکیش افتاد عزیزم.
عادیه دست نزن .دردی هم نداره براش که بترسی

عادیه این ینی بدنش ب واکسن پاسخ داده خوب میشه خودش دست نزن

سلام جای واکسن پسر منم همینجوری شده بود بردم دکتر چرکش رو خالی کرد و گفت تا دو سه شب پماد چشمی بزنم روش
تا بزرگتر نشده ببر دکتر عزیزم

طبیعیه مال پسرمن تازه ترکیدع و مثل زخمه فعلا

برادست خودتو نگاکن ردش هس اونم همینه ردش باید بمونه

عادیی

خودش خوب میشه دست نزن

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱۶ ماهگی