۶ پاسخ

برا اکثر نی نی ها اینجوری میشه نباید اصلا دست بزنی خودش خوب میشه

خودش خوب میشه حموم ک ببریش یکی دوبار خیس میخوره عفونتش خالی میشه

تازه داره میاد بیرون بزرگتر میشه خودش خود ب خود میترکه

نه طبیعیه بهش دست نزن اصلا،

عادیه ماله پسر منم شده باید عفونت کنه بعدش درست میشه

دست نزن خودش تخلیه میشه خوب میشه هیچ کاری نکن

سوال های مرتبط

مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان معجزه💙🧿 مامان معجزه💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی