خانما جای واکسن بچم اینجور شده چکارش کنم 🥲

تصویر
۱۰ پاسخ

هیچی بهش دست نزن اصلا خودش خوب میشه

هیچی خوب میشه

اشکال نداره توی بیمارستان گفتن دست بهش نزنید خودش خوب میشه

برا بچه من کبود شده🥺

اصلا دست نزنید طبیعی باید زخم بشه خودش درست میشه

خودش درست میشه

هیچی دستکاریش نکن حتی ممکنه چندبار پر و خالی بشه

هیچکاری نکن

هیچی خودش خوب میشه

نترس سرباز میکنه میریزه بیرون چرکش بعد خودش بسته میش فقط دستش نزن

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی