واسه پسر من اصلا هیچی معلوم نیست نمیدونم زدن یا ن چکار کنم !؟
هیچ کاری نکن ، دست هم نزن ، این واکنش طبیعیه بدنشه ، خودش تخلیه میشه ، جای واکسن دختر منم اینطوری شد بعد یکروز که لباسش و عوض کردم دیدم آستینش کثیفه خودش سرباز کرده بود تخلیه شده بود
دست بهش نزن خودش خوب میشه دختر منم تازه اینطوری شده
هیچی اصلا دست نزن تا خودش خوب شه واسه پسر من هنوز داره پوست میندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.